مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-14سياسي

ادای احترام بسیج هنرمندان فارس به شهید لندی 


اعضای کانون بسیج هنرمندان و انجمن راویان فجر استان فارس در سفر خود به خوزستان با خانواده شهید لندی دانش آموز فداکار ایذه ای دیدار و با قرائت فاتحه به مقام این شهید ادای احترام کردند.

- اعضای کانون بسیج هنرمندان، به همراه سازمان اردویی سپاه فجر و انجمن راویان فجر استان فارس با حضور در منزل شهید علی لندی در شهرستان ایذه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید بزرگوار یک جلد قرآن نفیس از سوی آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و هدیه ای از سوی شهرداری شیراز به این خانواده شهید اهداء شد.

مجید میکاییلی مسئول بسیج هنرمندان فارس در حاشیه حضور بر مزار این شهید گرانقدر گفت: این دیدار به نمایندگی ازنماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، فرماندهی سپاه فجر، استاندار فارس و جمعی از مسئولان انجام شده است.

او همچنین در این دیدار ضمن تجدید میثاق با شهدا پای درد دل و صحبت های خانواده این شهید نشست و افزود: با توجه به ایثارگری و فداکاری بزرگ مرد شهید علی لندی و با توجه به اینکه این شهید یک عکس در باغ ارم شیراز داشت و همین تصویر از شهید در فضای مجازی منتشر شد، تصویر این شهید توسط انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان شیرازی نقاشی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام بسیج هنرمندان فارس به شهید لندی 

ادای احترام بسیج هنرمندان فارس به شهید لندی